اجاره جرثقیل سبک

اجاره جرثقیل سبک

اجاره جرثقیل سبک چگونه انجام می‌شود؟

اجاره جرثقیل سبک از شرکت‌ها و مراکز اجاره دهنده انواع جرثقیل‌ها، بالابرها و وسایل نقلیه سبک و سنگین انجام می‌شود. یکی از انواع این وسایل نقلیه ای که آنها اجاره می‌دهند، جرثقیل سبک است. از جرثقیل سبک بیشتر در کارگاه‌ها و پروژه‌های ساختمانی کوچک و کم حجم استفاده می‌شود. این جرثقیل‌ها می‌توانند در فضاهای کوچک عملکرد مناسب تری داشته باشند و بهتر می‌توانند انواع لوازم و تجهیزات در این فضاها را جابه‌جا کنند. اما قبل از اینکه بخواهید جرثقیل یا بالابری را اجاره کنید باید شرکت مناسب و معتبری را برای این کار پیدا کنید. شرکتی که بتواند طبق خدمات و امکاناتی که در اختیار افراد قرار می‌دهد، مسئولیت پذیر باشد و قیمت‌های به صرفه و مناسبی را پیشنهاد دهد. امروزه پیدا کردن شرکت اجاره دهنده ای که بتواند مسئولیت پذیر باشد و به تعهدات خود از ابتدا تا انتها به نحو مطلوب عمل کند، سخت و دشوار است. روز به روز هم بر قیمت لوازم یدکی و قطعات این وسایل نقلیه افزوده می‌شود و این مسئله هزینه‌های تعمیرات و نگهداری آنها را به طور فزاینده ای افزایش می‌دهد و بالا رفتن هزینه‌ها منجر به بالا رفتن قیمت اجاره چنین تجهیزاتی خواهد شد.

اجاره جرثقیل سبک

بیشتر بخوانید: اجاره بالابر

مزایای اجاره جرثقیل سبک

مهمترین مزیت اجاره جرثقیل سبک و دیگر انواع جرثقیل و بالابرها قیمت اجاره پایین نسبت به خرید اینگونه وسایل نقلیه و تجهیزات است. برای یک پروژه ساختمانی و یک کارگاه و کارخانه کوچک که تنها برای مدت کوتاهی برای اجرای برخی از فرایند ساخت و تعمیرات پروژه خود به جرثقیل نیاز دارد، صد البته اجاره آنها بسیار به صرفه تر از خریدشان است. با افزایش قیمت ارز قیمت این وسایل و تجهیزات افزایش چشمگیری داشته است و هزینه‌های تعمیر و نگهداری آنها هم چند برابر نسبت به قبل شده است. اما در صورتی که اینگونه وسایل نقلیه و تجهیزات را اجاره کنید دیگر از پرداخت هزینه‌های مربوط به نگهداری و تعمیرات آنها در امان خواهید بود و پرداخت این هزینه‌ها بر عهده شرکت اجاره دهنده است. یکی دیگر از مزایای اجاره جرثقیل سبک و سنگین از شرکت‌های اجاره دهنده این است که این جرثقیل‌ها همراه با راننده متخصص و مجرب شرکت اجاره داده می‌شود و شما نیازی به پرداخت هزینه استخدام و بیمه یک راننده جرثقیل ندارید.

مشاوره رایگان

برای استفاده از مشاوره رایگان ایران ترابری جهت اجاره با ما تماس بگیرید    ۰۹۱۲۳۷۰۵۳۳۹              ۰۹۱۲۱۲۲۷۰۹۸             ۰۹۱۲۴۴۵۱۲۷۶

اجاره جرثقیل سبک از شرکت معتبر و شناخته شده

مهمترین مسئله برای اجاره جرثقیل سبک و سنگین پیدا کردن یک شرکت معتبر و شناخته شده در این زمینه است. به جای اینکه به فکر پرداخت پول کمتر برای اجاره جرثقیل باشید، دنبال این مسئله بروید که خدمات و امکانات حرفه ای و تخصصی برای کاهش آسیب‌ها و خطرات مالی و جانی بگیرید. برخی از شرکت‌های اجاره دهنده هستند که در ازای ارائه خدمات نامطلوب و بی کیفیت اعم از اجاره جرثقیل‌های فرسوده و از کار افتاده و رانندگان بی تجربه و ناشی مشتریان بیشتری جذب کنند و درآمد خود را از این راه افزایش دهند. اما مراجعه به چنین شرکت‌هایی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. شرکت‌های معتبر و شناخته شده در زمینه اجاره انواع جرثقیل‌ها، بالابرها و دیگر وسایل نقلیه سنگین و سبک از بهترین برندهای تولید کننده این وسایل نقلیه و تجهیزات با جدیدترین و بروزترین فناوری‌های به کار رفته در ساخت آنها استفاده می‌کنند. برخی از این شرکت‌های اجاره دهنده معتبر و شناخته شده همچنین به همراه اجاره جرثقیل، راننده مجرب و با تجربه و بیمه قلاب هم ارائه می‌دهند. بیمه قلاب می‌تواند کلیه خسارات حادث شده در حین کار را طبق مفاد قرارداد بین بیمه کننده و بیمه گر جبران کند.

بیشتر بخوانید: اجاره بیل مکانیکی

نکات قبل و بعد از اجاره جرثقیل سبک

برای اینکه اجاره جرثقیل سبک به نحو مطلوب صورت پذیرد و قبل و در حین کار و پس از آن مشکل و  حادثه ای اتفاق نیفتد، بهتر است نکاتی رعایت شود. پس از اینکه شرکت معتبر و شناخته شده ای برای اجاره جرثقیل پیدا کردید، از جانب این شرکت کارشناسان و رانندگانی فرستاده می‌شوند تا با مشاهده پروژه ساختمانی از نزدیک مشاوره‌های لازم برای تعداد و انواع جرثقیل مورد نیاز برای اجاره به کارفرما را ارائه دهند. برای صرفه جویی در هزینه‌های خود بهتر است تا شرکت اجاره دهنده ای را انتخاب کنید که نزدیک به پروژه ساختمانی شما باشد. نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی مثل گرفتن مجوزهای لازم برای شروع کار و بستن کوچه و خیابان را قبل از شروع کار از سازمان‌های مربوطه اخذ نمایید تا خللی در شروع و حین کار ایجاد نشود.

مشاوره رایگان

برای استفاده از مشاوره رایگان ایران ترابری جهت اجاره با ما تماس بگیرید    ۰۹۱۲۳۷۰۵۳۳۹              ۰۹۱۲۱۲۲۷۰۹۸             ۰۹۱۲۴۴۵۱۲۷۶

اجاره جرثقیل سبک توسط تیم ایران ترابری

اجاره جرثقیل سبک توسط تیم ایران ترابری با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت صورت می‌پذیرد. این تیم دارای سال‌ها تجربه‌ی درخشان در زمینه اجاره انواع جرثقیل سبک  و بالابر به شرکت‌های بزرگ ساختمان سازی است. بهترین برندهای جرثقیل از جمله کاتو، تادانو، گرو، لیپر و غیره … در این تیم موجود است. ایران ترابری با بیش از ۱۵ سال تجربه با بهترین تیم‌های فنی، اداری و پشتیبانی در خدمت مراجعین و کاربران است. با انتخاب تیم ایران ترابری برای اجاره جرثقیل بهترین و با کیفیت ترین خدمات را تجربه خواهید کرد و هیچگاه تنها نخواهید ماند. ارائه خدمات اجاره جرثقیل ۲۴ ساعته، تضمین بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، پشتیبانی مناسب و ۲۴ ساعته توسط تیمی تخصصی و استفاده از رانندگان مجرب و آموزش دیده و ارائه بیمه قلاب برای تمامی جرثقیل‌ها و بالابرها از خصوصیات و ویژگی‌های بارز این تیم است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *