اجاره بالابر نیسان

اجاره بالابر نیسان

اجاره بالابر نیسان چه مزایایی دارد؟

اجاره بالابر نیسان

اجاره بالابر نیسان دارای مزایای زیادی است. از این نوع بالابر بیشتر برای تعمیر و بررسی تیرهای چراغ برق و دیگر پروژه‌های ساختمانی و تاسیساتی استفاده می‌شود. برای استفاده از این بالابرها باید نکات ایمنی را رعایت کرد تا از بروز آسیب و خسارت مالی و جانی جلوگیری شود. آسیب و خسارت‌هایی که گاهی جبران ناپذیر است. برخی از افراد و شرکت‌ها هستند که بالابر را به صورت غیر حرفه‌ای و غیر اصولی بر پشت نیسان‌ها مونتاژ می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود تا ایمنی کار پایین بیاید و کار و پروژه‌ی ساختمانی به نحو احسن به پایان نرسد. یکی از مزایای اجاره بالابر نیسان این است که نیازی نیست برای انجام یک کار تعمیراتی و پروژه‌ی ساختمانی و تاسیساتی کوتاه مدت هزینه‌ی خرید این وسایل نقلیه و تجهیزات را بپردازید. با توجه به افزایش قیمت‌ها و شرایط اقتصادی بد و ناگوار، روز به روز قیمت خرید این وسایل نقلیه و تجهیزات افزایش پیدا می‌کند. همچنین هزینه‌ی نگهداری و تعمیرات این وسایل نقلیه و تجهیزات بالا است و افراد و شرکت‌های ساختمانی با اجاره‌ی آنها از پرداخت هزینه‌های جانبی معاف می‌شوند. در نهایت اینکه این بالابرهای نیسانی نیاز به رانندگانی با تجربه و کارآزموده دارند و هر فردی نمی‌تواند با وسایل و تجهیزات آنها به خوبی کار کند. شرکت‌های اجاره دهنده این بالابرها را با راننده اجاره می‌دهند و حقوق و هزینه‌های آنها را خودشان پرداخت می‌کنند. بنابراین با اجاره‌ی آنها از این شرکت‌های اجاره دهنده از پرداخت چنین هزینه‌هایی هم معاف می‌شوید.

اجاره بالابر نیسان

مشاوره رایگان

برای استفاده از مشاوره رایگان ایران ترابری جهت جاره با ما تماس بگیرید    ۰۹۱۲۳۷۰۵۳۳۹              ۰۹۱۲۱۲۲۷۰۹۸             ۰۹۱۲۴۴۵۱۲۷۶

اجاره بالابر نیسان برای چه خدماتی انجام می‌شود؟

برای خدمات مختلفی بالابر نیسانی اجاره داده می‌شود. یکی از این موارد برای نصب تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی است. چرا که این بالابرها را به راحتی می‌توانید در کنار اتوبان و بزرگراه‌های مختلف پارک کنید و در ایمنی کامل کار نصب این تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی را انجام دهید. یکی دیگر از موارد مورد استفاده از بالابر نیسانی توسط اداره‌ی راهنمایی و رانندگی برای نصب و تعمیر چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و دوربین‌های مدار بسته‌ی بزرگراه‌ها و اتوبان‌های مختلف است. همچنین شرکت‌های راهسازی برای نصب و تعمیر چراغ برق اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها از این بالابرهای نیسانی استفاده می‌کنند. برای نصب انواع ترانس‌های برق و تعمیر و قطع و وصل کردن جریان برق خطوط انتقال آنها شرکت برق می‌تواند از این بالابرهای نیسانی استفاده کند. در نهایت اینکه شرکت‌های نظافتی برای تمیز کردن و شستن شیشه‌ی ساختمان‌های بلند مرتبه و برج‌های مسکونی از این بالابرهای نیسانی که استفاده از آنها راحت و امکان تنظیم ارتفاع به خوبی برای آنها وجود دارد؛ استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:

اجاره انواع بالابر

اجاره جرثقیل

اجاره بابکت


برای اجاره بالابر نیسان چه نکات ایمنی‌ای باید رعایت کرد؟

قبل از اجاره بالابر نیسانی از شرکت‌های اجاره دهنده و در حین استفاده و کار باید نکات ایمنی‌ای را رعایت کنید. ممکن است برای استفاده از آنها قبل از انجام کار و پروژه‌ی ساختمانی و تاسیساتی‌ای برخی قوانین استفاده و عبور و مرور از سوی اداره‌ی راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید. بهتر است قبل از اجاره برای جلوگیری از تاخیر در شروع کار این مجوزها و استانداردها را اخذ کنید. شرکت‌های معتبر و با تجربه‌ی اجاره دهنده‌ی انواع بالابرها و جرثقیل‌ها کارشناسان فنی خود را قبل از شروع کار و ثبت سفارش به محل پروژه اعزام می‌کنند تا نظرات کارشناسی برای تعداد بالابر و نوع آنها را منتقل کنند. بهتر است از شرکت اجاره دهنده‌ای این وسایل نقلیه و تجهیزات را اجاره کنید که دارای تجربه و سابقه‌ای مناسب و درخشان و نزدیک به محل پروژه‌ی ساختمانی و تاسیساتی شما باشد.

قیمت اجاره بالابر نیسانی چقدر است؟

قیمت اجاره بالابر نیسانی با توجه شرکت اجاره دهنده متغیر است. برخی از شرکت‌ها هستند که نیسان‌های دست دوم و فرسوده را به صورت غیر حرفه‌ای و غیر اصولی به تجهیزات و وسایل بالابر مجهز می‌کنند که نه تنها کار با این بالابرها غیر ایمن است بلکه قیمت کمتری هم دارند. اما شرکت‌های با تجربه و با سابقه‌ی درخشان در زمینه اجاره جرثقیل و بالابر از جدیدترین و بهترین نیسان‌ها با مدرن ترین و حرفه‌ای ترین تجهیزات بالابر استفاده می‌کنند که قیمت بالاتری دارند اما در عوض کار و عملیات ساختمانی و تاسیساتی به بهترین نحو و با کمترین خسارت مالی و جانی انجام می‌شود. این شرکت‌های حرفه‌ای اجاره دهنده جرثقیل و بالابر دارای کادر اداری و پشتیبانی تخصصی هستند و از روز اول تا پایان کار در کنار مشتریان هستند و بهترین خدمات را به آنها ارائه می‌دهند.

مشاوره رایگان

برای استفاده از مشاوره رایگان ایران ترابری جهت جاره با ما تماس بگیرید    ۰۹۱۲۳۷۰۵۳۳۹              ۰۹۱۲۱۲۲۷۰۹۸             ۰۹۱۲۴۴۵۱۲۷۶

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *