اجاره انواع جرثقیل

اجاره انواع جرثقیل

بهترین راهکار برای اجاره انواع جرثقیل چیست؟

اجاره انواع جرثقیل از شرکت‌ها و تیم‌های مختلف خدمات دهنده در این زمینه بهترین راهکار برای پیشبرد اهداف ساختمان سازی است. پیمانکاران و شرکت‌های مختلف ساختمان سازی نیازی به صرف هزینه‌های میلیاردی برای خرید جرثقیل‌ها ندارند و بلکه برای پیشبرد اهداف و مرتفع کردن و برآورده کردن نیازها و خواسته‌های خود می‌توانند از این شرکت‌ها و تیم‌ها جرثقیل مورد نیاز خود را اجاره کنند. انواع مختلف جرثقیل‌ها با انواع مختلف برندها و شرایط و مشخصات خاص آنها در این شرکت‌ها موجود است که با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان و کاربران قرار می‌گیرد.

اجاره انواع جرثقیل

مزایای اجاره انواع جرثقیل

مهمترین مزیت اجاره انواع جرثقیل برای شرکت‌های ساختمان سازی کوچک و تازه کار است. چرا که آنها بودجه لازم برای خرید جرثقیل‌های میلیاردی، هزینه‌های هنگفت و سرسام آور برای نگهداری و پرداخت حقوق و مزایا به اپراتورها و رانندگان مختلف را ندارند. ممکن است پروژه‌ی ساختمان سازی آنها به صورت فصلی باشد و برای تمام سال کار نداشته و جا و محلی برای نگهداری جرثقیل نداشته باشند. بهترین راهکار مراجعه به شرکت‌ها و تیم‌های تخصصی این کار است. اینطوری شرکت‌های ساختمان سازی در هزینه‌ها و زمان خود به خوبی صرفه جویی می‌کنند. با اجاره جرثقیل نیازی به استخدام اپراتور و راننده‌های مجرب و کارآزموده و پرداخت حقوق و مزایا به آنها را ندارید بلکه خود این شرکت‌های اجاره دهنده جرثقیل همراه با جرثقیل اپراتور و راننده‌ای حرفه‌ای و کار بلد اعزام می‌کنند تا در وقت و هزینه‌های‌تان صرفه جویی شود.

مشاوره رایگان

برای استفاده از مشاوره رایگان جهت اجاره جرثقیل با ما تماس بگیرید    ۰۹۱۲۳۷۰۵۳۳۹              ۰۹۱۲۱۲۲۷۰۹۸             ۰۹۱۲۴۴۵۱۲۷۶

اقدامات لازم قبل از اجاره انواع جرثقیل

قبل از اجاره جرثقیل انواع جرثقیل بهتر است شرکت و تیم مورد نظر اجاره دهنده جرثقیل را انتخاب کنید. بهتر است تیم و شرکتی را انتخاب کنید که مورد اعتماد، با تجربه و شناخته شده باشد. اگر تازه کار هستید و خیلی با این تیم‌ها و شرکت‌ها آشنایی ندارید، می‌توانید با کمی جست و جو در اینترنت و همچنین پرس و جو از همکاران با تجربه و پرکار در زمینه‌ی ساختمان سازی و برج سازی بهترین آنها را انتخاب کنید. بیشتر این تیم‌های معروف و معتبر اجاره جرثقیل دارای وب سایت‌هایی هستند که در آنجا خود را معرفی کرده اند و نمونه کارها و تجربه‌های خود را مخاطبان و کاربران به اشتراک گذاشته اند. این شرکت‌ها و تیم‌های اجاره دهنده جرثقیل همچنین تلفن‌های تماس و راه‌های ارتباطی خود را در سایت درج کرده اند تا برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه و شرایط اجاره با آنها ارتباط برقرار کنید. بهتر است شرکت‌ها و تیم‌های اجاره دهنده‌ی جرثقیل را پیدا کنید که به محل پروژه‌ی ساختمان سازی شما نزدیک باشند. قبل از اجاره جرثقیل از کارشناسان این تیم‌ها و شرکت‌ها بخواهید که به محل پروژه‌ی شما اعزام شوند و شرایط را بررسی کنند. همچنین اقدامات احتیاطی، ایمنی و امنیتی را قبل از شروع کار انجام دهید.


بیشتر بخوانید:

اصطلاحات جرثقیل


کرایه انواع جرثقیل

اقدامات لازم پس از اجاره انواع جرثقیل

پس از انتخاب شرکت و تیم مناسب اجاره انواع جرثقیل جرثقیل های کوچک ۲ ساعت قبل و جرثقیل های بزرگ ۲ روز تا ۱ هفته زمان دارید تا اقدامات احتیاطی و ایمنی را انجام داده و شرایط را برای شروع کار آماده کنید. قبل از اعزام جرثقیل از سوی شرکت و تیم اجاره دهنده باید مجوزهای لازم برای مسدود سازی خیابان و مسیر تردد و رفت و آمد خودروها و عابرین پیاده را از پلیس راهنمایی و رانندگی دریافت کنید تا کار در اسرع وقت و بدون تاخیر و فوت زمان آغاز شود. از شرکت و تیم‌هایی استفاده کنید که از جدیدترین و به روز ترین فناوری‌ها و برندهای موجود در بازار جرثقیل و اقدامات احتیاطی و امنیتی بهره می‌برند. یکی از مهمترین این اقدامات احتیاطی و امنیتی بیمه قلاب جرثقیل است. این بیمه هرگونه خطا و قصور را از جانب بیمه گر در صورت تایید و صلاحدید مراجع نظارتی و کارشناسان شرکت بیمه جبران و خسارات مالی و جانی را پرداخت می‌کند.


بیشتر بخوانید:

آشنایی با جرثقیل های متحرک


اجاره انواع جرثقیل از تیم ایران ترابری

ایران ترابری یک تیم حرفه‌ای و شناخته شده با سابقه و تجربه بیش از ۱۵ سال در زمینه اجاره انواع جرثقیل آماده‌ی خدمت رسانی و سرویس دهی به شهروندان عزیز است. این شرکت از مجرب ترین و بهترین تیم‌های فنی، تخصصی، اداری و پشتیبانی بهره می‌برد. بهترین و معتبرترین برندهای جرثقیل از جمع تادانو، گرو، لیبهر و … در این تیم اجاره دهنده جرثقیل و بالابر با بهترین کیفیت و مجرب ترین اپراتورها و رانندگان و تیم فنی و پشتیبانی موجود است.

مشاوره رایگان

برای استفاده از مشاوره رایگان جهت اجاره جرثقیل با ما تماس بگیرید    ۰۹۱۲۳۷۰۵۳۳۹              ۰۹۱۲۱۲۲۷۰۹۸             ۰۹۱۲۴۴۵۱۲۷۶

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *