مباحثی که در این مقاله بررسی میشوند:

موضوع نصب تابلو با جرثقیل

  1. توضیحاتی در مورد نصب تابلو با جرثقیل ۷ تن ۵تن ۳تن
  2. جرثقیل ۷ تن ۵تن ۳تن چه ابعاد تابلوهایی و در چه ارتفاع و فاصله ای رو میتوانند نصب کند؟
  3. نمونه کار نصب تابلو با ۷ تن ۵تن ۳تن
  4. جهت اجاره جرثقیل ۷ تن ۵ تن ۳تن به این چند نکته توجه کنید
  5. جهت نصب باید به چه نکته های توجه کرد
توضیحاتی در مورد نصب تابلو با جرثقیل ۷تن ۵تن ۳تن

جرثقیل برای نصب تابلو میتونه یک گزینه بین چند گزینه ای که اول اجراء کار باید انتخاب کرد باشه. انتخاب دیگه ای که میتونید داشته باشید جرثقیل سبدار (بالابر) است این گزینه فقط میتونه تابلوهایی کوچک یا برای نصب حروف استفاده کرد ولی تابلوهای بزرگ را باید جرثقیل های ۳ تن ۵تن یا ۷تن یا بزرگتر نصب کرد و اینکه چه تابلویی در چه ابعادی و در چه فاصله ای و ارتفاعی رو کدوم یکی از این جرثقیل ها میتونه انجام بده رو در ادامه میپردازیم.

جرثقیل ۷تن ۵تن ۳تن چه ابعاد تابلوهایی و در چه ارتفاع و فاصله ای رو میتوانند نصب کند؟
  • جرثقیل های ۳تن و جرثقیل های ۵تن

این نوع جرثقیل ها مشابه هم بوده و متراژ دکل های آنها هم اندازه می باشد پس تمام توضیحات برای هر دو می باشد. بوم این جرثقیل ها ۱۲ متر بوده و حد عقل نصب تابلو در ارتفاع ۹ الی ۱۰ را می تواند نصب کند اگه میخواهید دقیق تر متوجه بشید که این جرثقیل ها در چه شرایطی چه کارهای رو انمام میده میتوانید از صفحه اجاره جرثقیل ۳تن و اجاره جرثقیل ۵ تن بازدید کنید . و اگر قصد اجاره‌ کردن را دارید قبل از اجاره کردن از ما مشاوره بگیرید.

  • جرثقیل های ۷تن

این نوع جرثقیل دارایه ۲۱ متر بوم بوده و با جیب حدودا ۳۰ متر میشه، برای اینکه متوجه بشیم که جرثقیل ۷ تن چه تابلوهایی در چه ابعادی ودر چه ارتفاع و فاصله ای میتونه نصب کنه بهتر از صفحه اجاره جرثقیل ۷ بازدید کنید تا کاملا با مشخصات و کارایی این ماشین آگاه بشین، ولی در همین مقاله خیلی خلاصه توضیحاتی رو میدم تا حدی آگاهشین.

اول از همه وزن و ابعاد تابلو رو در میارید مثلا تابلو ۲×۳ و ۲۵۰ کیلو وزنشه این تابلو رو در ۱۸ متر ارتفاع و ۱۸متر فاصله میشه انجام داد.

نصب تابلو با جرثقیل  ۷تن
نصب بیلبورد با جرثقیل ۷تن
یکی از قابلیت های دیگر جرثقیل ۷تنجرثقیل ۷تن نصب بیلبورد است که در ویدیو زیر مشاهده بفرمایید.