اجاره جرثقیل ۱۵ تن

سلام به همه مشتریان گرامی؛
شما را با یکی دیگر از خدمات ایران ترابری « اجاره جرثقیل ۱۵ تن » اشنا میکنیم ،
خب بریم سراغ جرثقیل ۱۵ تن ببینیم این نوع جرثقیل چه کارهایی را انجام میدهد.

مباحثی که در این مقاله انوان میشود بدین شرح میباشد:

  • خدمات جرثقیل ۱۵ تن
  • مشخصات کامل جرثقیل ۱۵ تن
  • چند نکته که جهت اجاره جرثقیل ۱۵ تن باید توجه کرد
  • قیمت اجاره جرثقیل ۱۵ تن
  • تیم ایران ترابری
  • ارتباط با ما

مشاوره رایگان

برای استفاده از مشاوره رایگان ایران ترابری جهت جاره با ما تماس بگیرید    ۰۹۱۲۳۷۰۵۳۳۹              ۰۹۱۲۱۲۲۷۰۹۸             ۰۹۱۲۴۴۵۱۲۷۶

 

(فرق جرثقیل ۱۰ تن و جرثقیل ۱۵ تن کفی دار چیست؟ جرثقیل ۱۰ تن و ۱۵ تن مشابه هم میباشند ولی قدرت متفاوت میباشد)

توضیحاتی درباره جرثقیل ۱۵ تن

اجاره جرثقیل ۱۵ تن

جرثقیل های کفی دار دارای انواع مختلفی می باشند مانند ۳ تن ۵ تن ۱۰ تن و ۱۵ تن ولی قویترین جرثقیل کفی دار و پرکاربردترین جرثقیل های کفی دار جرثقیل ۱۵ تن می باشد این جرثقیل ها که برای بار زدن انواع اجسام تا سقف ۲۰ تن استفاده می شودند به این صورت کار میکنند که وسیله مورد نظر مانند انواع دستگاها ، کانتینر ، تمامی وسایل صنعتی و غیر صنعتی را بر روی کفی خود بار زده و جابه جا می نمایند.
جرثقیل های ۱۵ تن کفی دار به دلیل دارا بودن مساحت کفی بزرگ  می تواند هر وسیله ای به ابعاد ۲٫۵۰در ۶ متر را حمل نماید.
بهترین خصوصیات این نوع جرثقیل ها این است که اگر وسیله ی سنگین که نیاز به جا به جا  دارد و وزن آن در حدود ۱۵ تن می باشد با استفاده ازاین جرثقیل ها به راحتی جا به جا می شوند.

مشخصات جزعی

طول بوم این نوع از جرثقیل ها انواع مختلفی دارد که در ادامه توضیح میدیم  و همچنین دارای وینچ وسیم بکسل و بدون وینچ می باشد و با توجه به نصب شدن بر روی کامیون دسترسی و نوع بوم آن با گردش ۳۶۰ در جه می باشد.
زاویه بلند کردن اجسام برای بوم این نوع جرثقیل از ۵ درجه تا ۷۵ درجه می باشد.
جک این جرثقیل از نوع هیدرولیک می باشد تا بتواند هنگام بلند کردن اجسام ایمنی لازم جهت بهبود کار صورت پذیرد.
این نوع جرثقیل می تواند وسیله را برداشته بر روی کفی خود قرار داده مسیری را طی کرده و دوباره وسیله در محل مورد نظر بار گذاری کند.
وزن متدوال این نوع جرثقیل بدون  کامیونت در حدود ۷ تن و با کامیون ۱۸ تن می باشد و در ادامه توضیحات کامل جرثقیل ۱۵ تن را شرح میدهیم پس با ما همراه باشید.

استفاده کاربردی از جرثقیل ۱۵ تن

این جرثقیل کاربرد دیگری هم دارد در قسمت هایی که نیاز به جابه جا کردن بارهای بیشتر از ۱۵ تن باشد از این جرثقیل ها استفاده می کنند خصوصیات این جرثقیل به دلیل دارا بودن بوم متفاوت معمولا در همه جا استفاده می شود.
همچنین برای حمل بار از نوع کفی دار این جرثقیل برای بارهایی که سنگین تر از ۱۵ تن باشند نیز استفاده می شود. این جرثقیل از انواع مختلفی بسته به نوع بوم و قدرت تحمل و اندازه بوم تقسیم بندی می شود.

مشاوره رایگان

برای استفاده از مشاوره رایگان ایران ترابری جهت جاره با ما تماس بگیرید    ۰۹۱۲۳۷۰۵۳۳۹              ۰۹۱۲۱۲۲۷۰۹۸             ۰۹۱۲۴۴۵۱۲۷۶

 

مشخصات کامل جرثقیل ۱۵ تن

نام این جرثقیل را جرثقیل ۱۵ تن کفی دار مینامند.

مشخصات جرثقیل ۱۵ تن: این جرثقیل ، جرثقیل کفی دار میباشد؛ کف جرثقیل عرض کفی ۲/۵۰متر و طول کفی  ۵/۶۰ سانتی متر میباشد میباشد.

مشخصات کامل جرثقیل ۱۵ تن

بوم این جرثقیل عنواع مختلفی دارد که ما سه نوع از این جرثقیل را معرفی میکنیم مثلا ۷ متری ۱۰ متری و  ۱۳ متری و در متراژ های مختلفی ساخته شده که در مقاله های بعدی معرفی خواهیم کرد.

بوم جرثقیل ۱۵ تن

این نو جرثقیل ها دو نوع می باشند وینچ دار و بدونه وینچ. عکس اولی وینچ دار می باشد و عکس دومی بدونه وینچ است.
این جرثقیل وینچ دار می باشد

این جرثقیل وینچ دار می باشد

این جرثقیل بدونه وینچ می باشد.

این جرثقیل بدونه وینچ می باشد.

یه توضیح مختصر و مفید راجبه این دو نوع جرثقیل بگیم که این دو نوع چه فرقی دارن؟
جرثقیل وینچ دار یک جرثقیل معمولی است که کار آن بارگیری و تخلیه و حمل و نقل محموله می باشد، اما جرثقیل بدونه وینچ یک جرثقیل متفاوت و پرکاربردی است، کاربرد این جرثقیل در سوله های کوچک توانایی های بسیار زیادی دارد.
نمونه کار های این نوع جرثقیل ها را در ادامه مقاله ی دیگر نشان مشاهده کنید.

نمونه کار جرثقیل ۱۵ تن

مشاهده نمونه کار

مشتریان گرامی جهت اجاره جرثقیل ۱۵ تن به این چند نکته توجه کنید.

دانستن چند نکته میتواند به شما کمک کندکه تجربه خوبی را داشته باشید :

  • قبل از تماس با دفتر اجاره جرثقیل باید حداقل اطلاعاتی را در مورد کالای خود داشته باشید اطلاعاتی نظیر وزن و حجم بار  تا در موقع تماس با مشاور آن را ارائه دهید.
  • اطلاعات ساختمانی ک محموله در آن قرار میگیرد ارتفاع ساختمان و فاصله بین محل استقرار جرثقیل تا ساختمان را بدانید.
  • اطلاعاتی در مورد فضایی که قصد دارید در آن جرثقیل کرایه کنید.( متراژ کوچه یا خیابان مربوطه )
  • بهتر است برای سرویس دهی بهتر از یک روز قبل یا حداقل چند ساعت قبل از انجام کار برای کرایه جرثقیل اقدام کنید.
  • گرفتن استعلام قیمت جرثقیل از چند دفتر کرایه جرثقیل البته هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید برای انتخاب دفترا اجاره جرثقیل سردرگم تر میشوید.
  • این چند موضوع مهم میباشد.

  • بازدید فضای کار جرثقیل توسط پرسنل دفتر جرثقیل البته قبل از بازدید با اطلاعاتی که شما در اختیار مشاور قرار میدهید به شما یک حدود قیمت ارائه میشود که در صورت قبول آن از مشاور درخواست بازدید فضای انجام کار را بکنید.
  • اگر محل کاری که برای آن احتیاج به جرثقیل دارید خیابان یا معابر اصلی است حتما جهت گرفتن مجوز انسداد راه از راهنمایی و رانندگی اقدام کنید که دچار مشکل نشوید .
  • بهتر است اگر شما در غرب تهران هستید از غرب تهران جرثقیل تهیه فرمایید یا اگر در شرق تهران هستید از شرق تهران جرثقیل تهیه فرمایید.
  • اگر محل کار شما در محدوده طرح و ترافیک است باید از جرثقیل های مجاز به تردد محدوده طرح و ترافیک استفاده نمایید .
  • در صورت امکان در ساعات کم تردد روز جرثقیل تهیه کنید یعنی کار خود را طوری برنامه ریزی کنید که به ساعات اوج ترافیک نزدیک نشود
  •  از دفتر اجاره جرثقیلی اقدام به تهیه جرثقیل کنید که پرسنل آن حتما دارای گواهینامه مخصوص جرثقیل باشند.
  • اگر کالا یا دستگاه شما دارای حساسیت بالایی است قبل از جابه جایی اقدام به تهیه بیمه قلاب نمایید.

مشاوره رایگان

برای استفاده از مشاوره رایگان ایران ترابری جهت جاره با ما تماس بگیرید    ۰۹۱۲۳۷۰۵۳۳۹              ۰۹۱۲۱۲۲۷۰۹۸             ۰۹۱۲۴۴۵۱۲۷۶

 

ایمنی

تعداد زیادی جرثقیل متحرک در جابه جای ایران مورد استفاده قرار می گیرد. درزمان اجرا جرثقیل ۱۵تن باید به نکات ایمنی توجه کرد. جرثقیل ها همانطور که وسایلی بسیار پر کاربرد هستند استفاده از انها توسط افراد غیر حرفه ای می تواند بسیار خطرناک بوده و موجب بروز حوادث جبران ناپذیر گردد.
بسیاری از این حوادث به دلیل برنامه ریزی نامناسب در بهره برداری از جرثقیل و خطای انسانی رخ می دهند. دلایلی که احتمال به وجود امدن خسارت می باشندبه صورت زیر می باشد :
۱_استفاده از جرثقیل کفی دار در محیط هایی باخاک نرم یا زیرسازی نامناسب زیر جک های تعادلی
۲_عدم توجه به جداول بار همان مدل جرثقیل و اضافه بار روی بوم که منجر به واژگونی جرثقیل ویاشکست بوم می گردد.
۳_نداشتن ایمنی کافی اپراتور همچنین نداشتن تجربه کاری باتوجه به انجام بارهای گوناگون
۴_برخورد بوم با خطوط برق یا سایر تجهیزات متحرک درمحل بهره برداری
۵_عدم چک کردن جرثقیل ۱۵تن و استفاده ازوسایل فرسوده توسط اپراتور

ما گفتیم که یکی از مهمترین موارد در اجرای کار ایمنی می باشد. کارشناسان ما به بهره گیری از سالها تجربه و به روز ترین تجهیزات خدماتی را ارائه میدهند که باعث شود ایمنی کار به حد قابل توجهی افزایش یابد و خسارات احتمالی در زمان اجرای پروژه به حداقل برسد.

قیمت اجاره جرثقیل ارزان

اجاره جرثقیل یک کار تخصصی می باشد و نمی شود به هر شرکت و به هر شخصی اطمینان کرد لذا برای این کار سعی کنید از شرکت های که اعتبار کافی را دارند استفاده کنید و اینکه لزوما ارزان ترین اجاره دهنده بهترین نیست و شما باید کیفیت و نوع کار را مقایسه کنید.
وقتی که ابزاری در اختیار شما قرار می گیرد کیفیت لازم را برای اجرای کار نداشته باشد شما در بخش مالی و زمانی متحمل ضرر می شوید و این موضوع برای اجرای پروژه مشکلاتی را ایجاد میکند پس همیشه کیفیت برتر از کمیت است .

قیمت اجاره جرثقیل ۱۵ تن 

قیمت روزانه اجاره جرثقیل ۱۵تن  ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان میباشد.
قیمت اجاره جرثقیل ۱۵ تن ساعتی ؛ قیمت هر ساعت کار معادل ۱۵۰۰٫۰۰۰ تومان میباشد و حداقل کار ۳ ساعت میباشد و قیمت ۳ ساعت اول کار ۵۰۰٫۰۰۰تومان میباشد و بعداز ۳ ساعت  ساعتی ۱۵۰٫۰۰۰ تومان محاسبه میگردد،   بطور مثال ۴ ساعت اول کار معادل ۶۵۰٫۰۰۰ تومان محاسبه میگردد.
بعضی از کارها توافقی میباشد مثل جابه جایی کانکس و کانتین و دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی جهت استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.  ۰۹۱۲۳۷۰۵۳۳۹      ۰۹۱۲۱۲۲۷۰۹۸

ساعت کاری جرثقیل

ساعت کاری جرثقیل در شیفت روز از ساعت ۸ الی ۱۷ می باشد که یک ساعت آن استراحت ناهاری می باشد و همچنین شیفت شب کاری از ساعت ۲۴ الی ۵ بامداد می باشد.( آماده سازی و جک زدن جرثقیل جزء ساعت کاری جرثقیل می باشد.)
نرخ های تعیین شده خالص و بدون کسورات قانونی اعم از ارزش افزوده و بیمه و مالیات می باشد.

کلام آخر

در انتخاب جرثقیل ها باید همیشه ایمنی کار را نیز در نظر گرفت همانطور که میدانید شرک تهایی زیادی برای اجاره دادن جرثقیل ها اقدام می کنند ولی متاسفانه به دلیل دارا نبودن تجربه کافی مشکلاتی را برای کارفرما به وجود می آوردند که بعضا جبران ناپذیر می باشد.
لذا برای بهبود ایمنی لازم است به نکات لازم برای اجاره جرثقیل ۱۵ تن توجه کنید :

  • استفاده از جرثقیل کفی دار در محیط هایی با خاک نرم یا زیر سازی نامناسب زیر جک های تعادلی
  • عدم توجه به جداول بار همان مدل جرثقیل و اضافه بار روی بوم که منجر به واژگونی جرثقیل و یا شکست بوم می گردد.
  • نداشتمن ایمنی کافی اپراتور همچین نداشتن تجربه کاری با توجه به انجام بارهای گوناگون
  • برخورد بوم با خطوط برق یا سایر تجهیزات متحرک در محل بهره برداری
  • عدم چک کردن جرثقیل۱۵ تن و استفاده از وسایل فرسوده توسط اپراتور

گروه ایران ترابری با نزدیک به ۲۰ سال سابقه مفید در اجاره انواع جرثقیل و اجاره جرثقیل کفی دار توانسته با کادری مجرب و مشاورین با تجربه گامی مهم در جهت کیفیت و انجام انواع پروژه ها بردارد.
شما برای اجاره انواع جرثقیل ها و همچنین  اجاره جرثقیل ۱۰ تن  و اجاره جرثقیل کفی دار تنها لازم است با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما بتوانند با توجه به کالای مورد نیاز شما برای جابجایی بهترین مشاور را به شما بدهند و خدماتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را به شما ارائه نمایند.

مشاوره رایگان

برای استفاده از مشاوره رایگان ایران ترابری جهت جاره با ما تماس بگیرید    ۰۹۱۲۳۷۰۵۳۳۹              ۰۹۱۲۱۲۲۷۰۹۸             ۰۹۱۲۴۴۵۱۲۷۶

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *